Koulutus katsottavissa heti ja käytettävissäsi seuraavat kaksi viikkoa. Katso tämä koulutus heti

Koulutuksen sisältö

  • Asiakaspalvelun eri asenteet
  • Oman työni heikot jäät
  • Ajatus asiakkaaseen eri kanavissa
    • suullisen ja kirjallisen viestinnän paikat
    • työkalupakit kanavittain
  • Mitä ihmettä - (yhteis)työ sujuu paremmin!

Kouluttaja

Anna-Maija Nordling
Namcom Oy

Anna-Maija on asiakaspalvelun, suomen kielen ja kirjoittamisen kouluttaja, joka on toiminut yli 20 vuoden ajan yritysten viestintätehtävissä. Vuodesta 2006 hän on tarjonnut viestintä-, koulutus- ja graafisia palveluja yrityksille oman viestintätoimistonsa Namcomin kautta. Anna-Maija on yksi alkusyksystä 2015 julkaistun kirjan “Asiakaspalvelun ammattilaiseksi” kirjoittajista (Edita).

Asiantuntija vastaa

Esitä kysymys

Jäikö koulutuksen aiheeseen liittyen kysymyksiä? Asiantuntija vastaa-palvelussa voit esittää jälkikäteen tarkentavia kysymyksiä. Palvelu on käytössä erikseen merkityissä koulutuksissa. Kysymyksen esittäminen vaatii, että koulutus on ensin suoritettu hyväksytysti.

Voit esittää kysymyksiä suoritettuasi kurssitestin.

Kysymykset ja vastaukset

Alla näet jo esitetyt kysymykset ja vastaukset.

Kurssille ei ole vielä esitetty kysymyksiä, joihin olisi vastattu. Esitä kysymys yllä olevasta painikkeesta.