Koulutus katsottavissa heti ja käytettävissäsi seuraavat kaksi viikkoa. Katso tämä koulutus heti

Koulutuksen sisältö

  • Asiakaspalvelun eri asenteet
  • Oman työni heikot jäät
  • Ajatus asiakkaaseen eri kanavissa
    • suullisen ja kirjallisen viestinnän paikat
    • työkalupakit kanavittain
  • Mitä ihmettä - (yhteis)työ sujuu paremmin!

Kouluttaja

Anna-Maija Nordling
Namcom Oy

Anna-Maija on asiakaspalvelun, suomen kielen ja kirjoittamisen kouluttaja, joka on toiminut yli 20 vuoden ajan yritysten viestintätehtävissä. Vuodesta 2006 hän on tarjonnut viestintä-, koulutus- ja graafisia palveluja yrityksille oman viestintätoimistonsa Namcomin kautta. Anna-Maija on yksi alkusyksystä 2015 julkaistun kirjan “Asiakaspalvelun ammattilaiseksi” kirjoittajista (Edita).